top of page
Пости форуму
Aks Muravska.
Креативний Псевдонім
31 жовт. 2023 р.
In Фанфіки
#Сирин (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%A1%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD)#MoonChaiStory (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~MoonChaiStory)#Валентин_Марія (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%9B%D0%B5%D0%B2_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%8F)#СтрукВалентин#СтрукВалентинМиколайович #Викладач_Студентка (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87_%D0%A1%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BA%D0%B0)#ВізуальнаНовела (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%92%D1%96%D0%B7%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B0)#Міні (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%96)#Закінчений (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9)#Б #G #N #ПрихованіПочуття #Кохання #МунЧайСторі (https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%9C%D1%83%D0%BD%D0%A7%D0%B0%D0%B9%D0%A1%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96)#МунЧай(https://uaopportunities.wixsite.com/ukrfictionua/forum/search/~num~%D0%9C%D1%83%D0%BD%D0%A7%D0%B0%D0%B9) #тижденьгелловіну #ВідхиленняВідКанону #Д'яченкоМарія #СобкоРоманІсаакович #Сонгфік
Wellboy — Очі
Очі..
Коли не бачуть, чого хочуть,
Коли не знають, чого варті
Слова, що сказані в азарті…
Робити потім неохоче
Я ніби голову морочив
Тепер не з нею, не з тобою,
Тепер не знаю, що зі мною…
Навряд чи вона коли-небудь помічала, як я на неї дивлюся, як спостерігаю за кожним рухом і як відчуваю її. Як я, немов приворожений, годинами вдивляюся в екран телефону на її номер, не в змозі ні написати, ні подзвонити, і розглядаю її фотографії у соцмережах без можливості вподобати їх або навіть підписатися на профіль.
І не тому що я боюся. Просто я — її викладач, якого вона, здається, зневажає чи й узагалі боїться.
Її очі на моїх парах світяться, коли їй вдається виконати поставлене завдання, і меркнуть, коли все йде не за планом. Не за її планом, бо на мій їй, либонь, байдуже.
Я ніколи не видавав себе і не збираюся. Мені вистачає бачити її, та… Кого я обдурюю: мені не вистачає, проте я ніколи не перейду межі.
Я мовчки вдивляюся в натовп у залі, аби побачити її. Серед кожного, хто переодягнувся у тематичний костюм на Гелловін (я — це виключення, бо не захотів проміняти своє пальто на щось інше), обов’язково знайду саме її, оскільки її фігуру я запам’ятав занадто чудово, аби помилитися. І я нарешті бачу її. Шикарну. Неймовірну. Пречудову… І таку чужу.
Вона дивиться на мене лише мить, а мене вже ніби пронизують тисячі уламків. Цього вистачає, щоб затремтіти: вона ніколи не дивилася своїми чарівними очима прямо в мої. Завжди ховала, переводила погляд кудись за мою спину чи на підлогу, аби тільки не дивитися на мене. Ніколи не розумів чому і, мабуть, ніколи не зрозумію. А мені хочеться дізнатися її краще, аніж я можу через відчуття. Жадаю, щоб усе було по-справжньому. Відкрито і за її бажанням.
Знаю: вона дуже чутлива. Я готовий оберігати її від усього, йдучи на величезний ризик через використання чорної магії, готовий кинути увесь світ до її ніг, спіймати її, якщо вона буде падати, і завжди підтримувати, ніжно гладячи крила, а не обрізаючи їх.
Очі, украли моє серце — це був прекрасний злочин…
Очі, без тебе я не міг ні їсти, ні пити, ніби тамагочі…
І я не можу ні дня, ні ночі, ні дня, ні ночі, очі…
Там-дам, очі, є-а!
Я відвертаюся буквально на пару секунд, аби взяти бокал шампанського, і сам себе подумки смикаю.
Вона не любить алкоголь і тих, хто його вживає.
Ставлю назад. Тремчу. І якщо скажу, що не закоханий, то просто нагло збрешу.
Собко, здається, все бачить і так. Не дарма ж ми стільки років знайомі… Однак, якби він дізнався, хто та незнайомка, точно придушив би мене.
Нехай, нехай так. Я стерплю заради неї будь-що, поки вона…
Я втрачаю її з поля зору, грізно зиркаючи на Асгайра Адамовича, який відволік своїми беззмістовними балачками. Ризикую цим поглядом не менше, аніж при використанні забороненої магії…
Мої очі починають стривожено бігати навколо, вишукуючи улюблену постать, але ніяк не знаходять. І тоді я відчуваю, що щось не так. А я ніколи не помиляюся.
Майже відчуваю її страх і біль. Байдуже на інших, байдуже, що подумає Хольберг. Вона набагато важливіша.
Я швидко вибігаю на вулицю попри його незадоволений тон. Викручуся потім, зараз зовсім не до нього.
На вулиці холодно і пахне жахом. Розвішені навколо павуки й павутинки, відьми, гарбузи і ароматизовані свічки, чорт би їх побрав, заважають чіткості відчуттів. Хто взагалі додумався на вулиці ті свічки порозставляти?!
На хвилинку прикриваю повіки, зосереджуючись на внутрішніх переживаннях, і намагаюся деталізувати місце, в якому вона знаходиться.
Темнота, дерева… І той самий холод.
Я оббігаю всю можливу територію академії так швидко, що й сам не розумію наскільки. Руки тремтять, і я замерз, але зупинятися не збираюся: відчуваю, що від цього залежить дуже багато. Надто велика ціна на кону.
Моїм обличчям скочуються чужі сльози. Клянуся, хто б це не був, я його вб’ю. За кожну її сльозу, за страх, що їй доводиться переживати, я колись таки знищу.
Відчуваю спиною жорстку кору сосни, проте біля мене немає жодної.
Починаю задихатися, ніби мене хтось душить. А потім розумію, що душать не мене.
Ліс.
Я дістаюся до чудово знайомої локації чи не за секунду. Вже за декілька метрів чую, що не помилився.
Він міцно тримає її за горло, притискаючи до стовбура.
Роман.
Довбаний Роман.
Я легко відкидаю його від неї, та він навіть не пручається. Підходжу ближче до нього, ледве не впритул, і мені хочеться стерти цю пихату посмішку. Намагаюся, поцілюючи кулаком у щелепу, однак марно. Ні один із купи ударів не спрацьовує.
Виродок.
— Я тебе вб’ю. Якщо ти ще раз до неї доторкнешся, якщо я ще раз побачу чи дізнаюся, що ти заподіяв їй шкоди, — клянуся, я тебе нахрін уб’ю, — шепочу, але це більше схоже на рик. Важко ковтаю.
А він усе так само посміхається, ніби й не намагався ще мить тому вбити студентку.
Мудак.
Його рятує лише те, що вона поруч.
— Проміняв усе й усіх на нікчемну малолітку… — Чоловік істерично сміється. — Йолоп.
Не слухаю далі. Штовхаю його вбік і швидко підбігаю до дівчини у спробі чимось допомогти. Розглядаю шию, тягну руку до неї, щоб провести подушечками пальців по червоних слідах, сподіваючись, що так їй стане хоч трошки легше, і мерщій осмикую. Моя шия пече так само, як і її. А їй досі страшно.
Ненавиджу його.
Короче,
У тебе новий хлопчик, поки роби свій хопчик
Хоп, чик і очі
Дивляться на того, хто був спритніший…
Я тебе питаю: “Ти шо?”,
А у відповідь чую тишу…
Звуки відбиваються від стін,
Та не чути дзвін, зміст непрочитаних листів
І порожній стіл, на підлозі крихти колишніх почуттів…
— Маріє… Не бійся, я не ображу тебе, — глухо промовляю в надії заспокоїти. Поки не розумію, чи спрацьовує.
Вона недовірливо дивиться знову прямо в мої очі, і все всередині мене стискається. Ну чому саме зараз…
Дівчина явно шокована тим, що я зробив, не менше як від Собко, але приймає тремтливу руку допомоги, простягнуту мною, незважаючи на кров на руках і мої збиті кісточки. Вже не розбираюся, від холоду чи злості тремтливу. Просто хочу якнайшвидше піти звідси, відвести її у спокійне місце без цього…
Вилупка.
— Валентине Миколайовичу, у Вас кров… — говорить тихо, дихання збите. — І шия… Чому на ній теж…
Я не даю їй договорити — нагло перебиваю, дивлячись на міцно стиснуті руки:
— Вибач. — Обережно підтримую її, хоча це й не дуже потрібно. Вона знову дивується, і я знаю чому. Навряд чи хтось колись чув від мене вибачення. — Як ти?
Читаю в її очах німе запитання, чи це справді я, чи це дійсно її викладач із зіллєваріння. Але так, це він. Просто не як викладач.
— Нормально вже. Наче… — Марія запиняється, обдумуючи, чи варто говорити те, що хоче сказати. Вагається. — Дякую.
Я усміхаюся. Щиро і настільки легко, неначе нічого й не сталося. Проте таки сталося, і я тільки сильніше стискаю її руку, так щоб не зробити боляче.
Холодно. Чи мене морозить не від морозу? Неважливо.
Дівчина час від часу проводить своїм великим пальцем по тильній стороні моєї долоні. Сподіваюся, аби заспокоїти саму себе. Хоча б хтось із нас двох має бути спокійним… Тому що я зберігати спокій більше не можу.
Єдине, що стримує, — те, що я повинен стримуватися попри все. Заради неї.
Очі, украли моє серце — це був прекрасний злочин…
Очі, без тебе я не міг не їсти, не пити, ніби тамагочі…
І я не можу ні дня, ні ночі, ні дня, ні ночі, очі…
Там-дам, очі, є-а!
Отож я просто йду далі й веду її за собою. Аж поки вона не зупиняється, дивно дивлячись на мене. Не розумію…
— Я думала, Ви мене ненавидите, — зізнається, знову відводячи погляд, а потім одразу переводить його на мене.
Очі в очі.
Боже, я тону.
Благаю, не муч мене…
Просто ходімо.
Нумо просто повернемося назад…
— Я тебе не ненавиджу, — коротко відповідаю. Мабуть, занадто коротко, бо вона хмуриться, відпускає мою крижану руку і йде далі сама.
А я готовий померти від чергового тиску по всьому тілу.
І що зробив не так?..
Не наздоганяю її, тому що ні на що не сподіваюся, навіть не збирався. Хіба що десь глибоко в душі… Але ж я так чітко відчуваю її вагання!..
Даю відійти подалі, доки не втрачаю з виду. Йоп!
Тривога посилюється, коли вловлюю присутність Собко поруч. От тільки другого раунду мені й не вистачало…
Однак, на щастя, я помиляюся. І поки стою на місці, він обходить мене, прямуючи трохи в інший бік. Не в академію. Однак тривожність не зменшується.
Хочу побігти у сторону, куди пішла дівчина, та не встигаю й поворухнутися, як вона опиняється поруч, бере мене за руку й веде за собою.
Тепер здивований я.
— Думаєш, він мене скривдить? — сміюся, і вона вперше чує мій сміх. Усміхається…
— Вас життя уже скривдило, якщо постійно тікаєте в паралельну реальність за допомогою музики. — Якось боляче, зате правдиво. Я весело хмикаю.
Телефоную Марті, чому тепер ми не в чарті?
Так погано скінчити, так добре почати…
Очі, украли моє серце — це був прекрасний злочин…
Очі, без тебе я не міг ні їсти, ні пити, ніби тамагочі…
І я не можу ні дня, ні ночі, ні дня, ні ночі, очі…
Там-дам, очі, є-а!
— Мені не потрібні навушники, щоб слухати музику.
І подумки додаю: “Мені дуже потрібна ти”.
Коли ми доходимо до входу в академію, на вулиці ні душі. Це добре: не треба нічого й нікому пояснювати з порогу. А з Романом… з ним я потім обов’язково розберуся.
Хочу швидше дійти до своєї кімнати у викладацькому гуртожитку, однак Марія досі тримає мене за руку, не відпускаючи. Я дивлюся на переплетені пальці, і з такою ж силою в мені щось стискається, посилюючи бажання простояти так вічно, хай навіть на холоді. Головне — з нею. Хоча би просто поруч, не говорячи вже про дотики.
У неї, очевидно, дещо інші плани. Вона підходить ближче й обіймає мене вільною рукою настільки міцно, що мені здається, ніби я зараз зламаюся. Не від сили, а через те, як вона це робить.
Так, немовби я — її найкращий захист. Незламний щит.
Або я хочу так вважати. Хочу бути ним.
Мовчу, але різка зміна її емоцій насторожує. Мабуть, дуже розпереживалася. Та я теж…
Декілька хвилин ми так і стоїмо. Я обіймаю у відповідь, обережно притискаючи дівчину до себе. Відчуваю її тепле дихання навіть через пальто і ледве стримуюся, щоб не вдихнути на повні груди приємний запах її волосся. Кожен сантиметр, ба навіть міліметр моєї шкіри палає. Однак усе приємне рано чи пізно, на жаль, закінчується.
Марія шепоче ще одне “Дякую”, прощається і йде до свого гуртожитку. Проводжаю її поглядом, а коли вона зникає у будівлі, то й сам направляюся до свого.
Не звертаю уваги ні на дивакуваті гарбузи, ні на штучних павуків. Посміхаюся, як ідіот, від вуха до вуха, наспівуючи якусь банальну мелодію, і майже влітаю в кімнату, майже падаю на ліжко.
Руки пощипує. Можливо, завтра пошкодую, але…
Я не з першого разу розблоковую телефон. Натхненно заходжу в соцмережу та відкриваю її профіль, знову вглядаючись у фото, в її очі... І нарешті підписуюся.
3
2
36
Aks Muravska.
Креативний Псевдонім
13 бер. 2023 р.
In Фанфіки
#АлісаВІгрокраї #Кюма_Арісу #Чишия_Ніраґі #AliceInBorderland #S #B2 #Максі #Кюма #Арісу #Чишия #Ніраґі #ВПроцесіНаписання #АлісаВПограниччі Авторка обкладинки: Олена Мулярчук Соавтор: Олена Дар Тут, ніким не помічені, були двері в інший світ. Саме тут ще декілька годин тому сидів власний привид Кюми, який розпався на безліч нерухомих частинок, які варто було склеїти — і вони створили б ілюзію цілісності. Безпеки. Життя. Хтось міг би прийти йому на допомогу, але ніхто не йшов… бо тут так не буває.
Чиста біла стеля нікуди не поділася, навпаки: відчуття, неначе тільки збільшилася в розмірах. Писк теж не пропав, але вже не так сильно давить на слух. Чоловік попри запаморочення та слабкість нервово намагається оглянути кімнату, в якій знаходиться, однак ворушити головою набагато важче, аніж пальцем. Тому біле світло навколо досі не зникає, а очі випромінюють повне нерозуміння. Страх підкрадається все ближче, проте чоловік душить його як може. Ґінджі відкриває рота, щоб запитати невідомо у кого, де він знаходиться, та виходить лише здавлений хрип. Співак закашлюється.
«Якщо це рай, то я відмовляюся тут знаходитися»
Він сподівається, що знепритомніє та зможе забутися, але забуття не приходить. Натомість звучить різкий звук десь збоку, змушуючи тіло Кюми здригнутися.
«Так швидко прочитали думки і відреагували?..»
Він сильно заплющує очі та не відкриває їх, доки не чує оптимістичне голосне:
— Пане Ґінджі, Ви нарешті прокинулися!
Цей голос розбиває білосніжну бульбашку, в якій знаходиться співак, і швидко наближається. Перед обличчям Кюми з'являється невеличкий на зріст чоловік із посмішкою, яку співак не може підтримати. Він спантеличений. Розгублений. І просто дивиться вперед.
— Ви… — знову намагається поставити запитання, але зупиняється від нестачі кисню. Поки музикант ловить повітря, співрозмовник, зрозумівши все без слів, пояснює:
— Я Хасеґава Мамору, Ваш лікар. Більше двох тижнів тому метеорит упав на Токіо, загинуло багато людей… Коли Вас знайшли, Ваше серце не билося цілу хвилину, тож Ви дивом вижили та вціліли. — Доктор продовжує щиро посміхатися та радісно говорити дивні факти. — Зараз Вам введуть нову дозу знеболювального, потерпіть трохи, будь ласка.
— Хвилину?.. — шепоче Кюма, ледве ворушачи губами.
— Так.
Одна хвилина. Він був у іншому світі лише хвилину, котра здавалася днями, тижнями, місяцями… Наскільки це реально? Чи він зійшов із розуму?
— Я був… — кожне слово, кожна буква звучить із його вуст неначе чужа. — Мої друзі…
— Коли встанете на ноги, зможете розшукати всіх, кого загубили. Списки померлих доступні в приймальні, як і списки тих, хто пережив катастрофу. Але майте на увазі, що вони досить об’ємні. На сьогодні для Вас розмов досить, Ви маєте відпочивати і набиратися сил. Ви прокинулися, а це вже велика подія. Поряд кнопка виклику медсестри на випадок, якщо стане зле чи щось знадобиться…
Лікар продовжує говорити, та Кюма вже не слухає. У вухах шумить, а очі немов хтось насильно закриває.
«Списки померлих…», «досить об’ємні..», «хто пережив катастрофу…» ***
Чому так боляче? Чому все це сталося з ним і саме в той момент? Якби він був деінде, наскільки все було б інакше? Запитань багато, та жодне з них не здається надто суттєвим. Хіба ж не достатньо нерухомо лежати? Розчинятися в хмарі болю, поки запитання не зникнуть, — схоже, саме це Кюмі й слід робити. Але чоловік, навіть попри пекучий фізичний біль, не збирається просто лежати — бере свою улюблену ручку, що попросив у лікаря разом із блокнотом, та намагається менш болісно встати з ліжка. Якщо знеболювальні притупляють біль, то лише фізичний — ліків од почуттів, що душать зсередини і не дають розслабитися ні на хвилину, ще не винайшли.
Не так давно йому захотілося писати щось більш значуще для нього самого, аніж тексти пісень. Щось, що хоча б якось допомагало б зменшити діру в серці. Тож, не відходячи далеко від хобі, він подумав і вирішив спробувати себе в написанні віршів. Спершу виходило не так добре, як хотілося, однак боляче і сумно. Настільки, що, бувало, від ніби знову пережитих емоцій він втрачав контроль над тілом та думками, які поверталися з більшим розмахом. Проте Ґінджі не збирався здаватися, і з кожним новим рядком усе більше усвідомлював, як відрізняється написання текстів для пісень та віршів.
Здається, те, що він пише, не потрібно підганяти під настрій музики, стиль чи ритм. Достатньо лише римувати і вкладати всього себе у кожне слово. Проте іноді неможливо дібрати ні одного, щоб описати те, що він відчуває. І це плутає.
Чим ближче співак підходить до списку в такому ж світлому коридорі, як і його палата, тим повільніше ворушаться ноги. Кюма не знає, чи дійсно хоче побачити його, чи краще повернутися назад і продовжити писати. Але пустота всередині від нестачі інформації починає розростатися, тому він зупиняється навпроти табло, починаючи шукати знайомі імена та прізвища. Сподіваючись чи то не побачити їх там, чи то, навпаки, знайти, Ґінджі крутить у руках ручку, стискає та розтискає її, знімає та повертає на місце ковпачок.
Купа незнайомих прізвищ, імен і дат народження розпливається… Серце огортається важкою хмарою болю та співчуття загиблим, поки чоловік бігає очима по всьому списку.
Шитара. Перший друг, інформацію про якого він знаходить на табло. Пульс пришвидшується, однак Кюма впевнений, що був готовий до цього: там, де він знаходився, поки був без свідомості, Шитара помер.
«Це було щось типу підготовки від моєї підсвідомості? Якщо так, то це значить, що всі мої друзі померли, але Арісу… Він повинен був вижити»
Шукаючи підтвердження здогадці, співак майже одразу знаходить у списку загиблих Уту, а після — Макі та Ґокена. Короткий видих зривається з губ. Мить ненависті до себе накриває колишнього короля треф: яке він має право відчувати полегшення, коли всі його друзі мертві?
Кюма ледве не ламає ручку на дві частини, та однаково повертається на початок списку. Йому потрібне підтвердження того, що Арісу не помер. Конче необхідне.
Очі сльозяться. Все попереду пливе, але чоловік змушує себе не втрачати останній контроль. Руки, вуста, вії — все тремтить. Він увесь знову тремтить…
Хвилі болю переростають в жахливе цунамі, коли погляд зупиняється на рядку з написом «Рьохей Арісу». Мову відбирає, як і можливість дихати. Ручка таки ламається і випадає з рук. Кюма, кашляючи, ледь доходить до стільця поруч, аби не впасти.
«Арісу, як же так?.. Я ж…»
Сльози застилають все навколо. Секунда — і крик відчаю зринає з солоних тремтячих губ та заповнює чомусь пустий коридор лікарні. Бажання померти прямо тут і зараз навідується до Ґінджі так швидко, що той від шоку розплющує надто сильно стиснуті повіки. Він дивиться на праву руку: руку, якою він торкався хлопця. Десь там, невідомо де, він був щасливий та помер за Арісу. І зробив би так ще раз, якби Рьохей з'явився перед ним. З'явився, доторкнувся до нього і повторив, що не хоче, аби співак помирав.
«Але він уже ніколи не з'явиться переді мною…»
Чоловік у безвиході чіпляється пальцями за своє волосся, намагаючись переключити увагу на фізичний біль. Марно… Його гучні ридання та низькі рики протяжно лунають у безлюдному коридорі. Відчуття, ніби Кюма знову лишився на самоті у всьому Токіо, примушує його видати ще один крик, сповнений розпачу.
«Якби ж ти був тут, зі мною… Арісу, я благаю тебе, скажи мені, що ти живий, що це просто помилка…»
— Скажи мені хоча б щось! — кричить, задихаючись, допоки крижаний холод чиєїсь руки не торкається його плеча.
Його серце тільки що розбилося, однак мозок продовжує працювати як треба. Хтось є поруч із ним, і цей хтось — зовсім чужий. Через сльози співак не може розгледіти, хто перед ним, але це точно чоловік в білому халаті. Він майже зливається зі стінами та стелею, і поки Кюма мовчить, той продовжує:
— Ви живі. Хіба це не добре?
Ґінджі хоче розревітися, проте розуміє, що нічого нового не зробить: він і так сидить біля списку загиблих на стільці, поставивши лікті на коліна, з нервовим зривом та без можливості роздивитися людину навпроти.
— Живіть, просто живіть!
Колишній трефовий король стискає кулаки від злості. Він досі тремтить, проте розлюченість трохи притупила біль.
«Просто жити? З чимось, що душить ізсередини та, можливо, колись таки задушить?»
Чоловік сильно стискає повіки, від чого останні сльози падають на одяг.
«Чи колишніх трефових королів не буває?..»
Він повинен триматися заради друзів; повинен довести хоча б собі, що їхні загибелі не зовсім марні? Він просто повинен жити далі? А для кого?
— Можете страждати не в мою зміну? — меланхолічний, злегка хриплий голос ненадовго повертає Кюму до реальності.
Частково мокрий, Кюма обережно підводиться на ноги, щоб подивитися на цього… розумника. І одразу ледве не падає назад на стілець.
Перед ним стоїть невисокий світловолосий хлопець у білому халаті.
— Ви схожі на людину, яку я шукаю, хоча це і не входить у мій план дня. М-м-м… — ліниво протягує незнайомець. — Ґінджі Кюма, правильно? Я Ваш лікар-реабілітолог.
0
0
17
Aks Muravska.
Креативний Псевдонім
22 лют. 2023 р.
In Фанфіки
#АлісаВІгрокраї #Кюма_Арісу #Чишия_Ніраґі #AliceInBorderland #S #B2 #Максі #Кюма #Арісу #Чишия #Ніраґі #ВПроцесіНаписання #АлісаВПограниччі Авторка обкладинки: Олена Мулярчук Соавтор: Олена Дар Залишилося 5 хвилин. Команда трефового короля лідирує на 500 очок. Кюма Ґінджі, повністю оголений, стоїть на гарячому асфальті. Сонце, здається, пече не так сильно, як щось всередині: щось, що стискається від тривоги і тягне чоловіка підійти до краю арени. Він оглядає частину своїх розслаблених друзів, ніби хоче знайти відповіді на запитання, проте ніхто з них їх не має. Потрібних відповідей просто не існує.
— Піду, напевно, прогуляюся, — каже команді та, не дочекавшись реакції, йде у напрямку, що манить чимось невідомим.
Розжарена поверхня арени завдає несильного болю стопам. Токійська затока приємно шумить, відбиваючи промені світла, як найближчим часом система цієї країни відіб'є надію на порятунок у команди гравців. Кожен із суперників зайшов так далеко, що не хотів би зупинятися ледве не на останніх іграх; вони не мають на це ніяких прав. Команда Арісу Рьохея змагалася гідно, навіть попри те, що не всі її учасники дійшли до взаєморозуміння. Та чи важливо це тепер, коли до закінчення гри залишаються лічені хвилини?.. Але вибору однаково немає: вони програли, а значить, повинні померти. Такі тут правила.
— Щось мені підказало, що я тебе побачу тут. Тому я і прийшов, — малознайомий голос лине десь позаду трефового короля, і той трохи розвертається, хоча міг би й не рухатися, просто заціпеніти на місці до кінця. Цей голос він запам'ятав назавжди. Та відмовити собі у ще одному погляді на ґеймера лідер не може. Не хоче.
Кюма дивиться в очі противника і майже розбірливо бачить, як у них пробігають спогади з минулого, котрі без дозволу переплелися з жорстокими іграми. Думки про те, що він шкодує, що їхнє знайомство сталося при таких обставинах, наздоганяють співака швидше, ніж він думав. Можливо, за інших умов вони могли б стати друзями, а може… Втім, зараз це не так важливо. Його пульс пришвидшується, а в області грудей немовби ламається щось важливіше за кістки, поки Арісу продовжує дивитися на нього як на суперника.
«Я не хочу бути твоїм ворогом…»
Якби можна було щось виправити, Ґінджі точно щось би вигадав. Упевнений, що обійшов би систему, аби лише не бачити цей подавлений і розбитий погляд, який змушує горіти зсередини.
«Я б усе віддав, щоб ти не дивився на мене так, як дивишся зараз; будь-що, аби бути настільки близькими, щоб не можна було навіть подумати висловитися про «малознайомий голос». Я б волів бачити тебе щасливим… Бажано поруч зі мною»
— Я нарешті дещо зрозумів про себе, завдяки тому що ти сказав. Я мав бути готовий слухати. Мені слід було почекати, щоб вони прийшли до мене. Дати їм знати, що вони можуть покластися на мене. І, можливо, тоді ми змогли б краще зрозуміти одне одного, — Арісу говорить повільно, з паузами, ретельно обдумуючи свої слова. І звучать вони настільки щиро, що починає здаватися, ніби він пробіг великий крос, а після фінішу чистого та свіжого повітря, такого потрібного, для нього одного забракло.
Рьохей підходить ближче, протягуючи праву руку до противника. Вона тремтить. Він увесь тремтить… Трефовий король дивиться обережно і спантеличено, знову щось передчуваючи. Але визначити, від чого хвилювання посилилося — від результатів гри, що наближаються, чи від хлопця, який стоїть в метрі від нього, — не може.
— Я знаю, що ми вороги. Ти мій суперник. Я знаю, що це прозвучить божевільно, але я справді хочу подякувати тобі. Подякувати за те, що ти допоміг мені все це усвідомити, — відверто продовжує Арісу. — Я знаю, що у мене залишилося небагато часу, щоб зробити щось інше. Я знаю, що помру. Тому… Прошу, дай мені потиснути руку тому, хто показав мені справжнього себе.
Ґінджі не може не виконати останнього бажання. Останнього бажання того, хто менше ніж за годину безжально увірвався до його думок, душі та серця.
— О Боже, як же це безглуздо звучить…
— Що?
Кюма різко відводить погляд від чужої (неприємне слово) руки. Їхні погляди знову зустрічаються, та тепер в очах лідера гравців не видно страху чи кривавих спогадів. У них читаються подяка, смиренність і… ще дещо, не зрозуміле співаку.
Проте він ігнорує запитання.
— Гаразд, оскільки це передсмертне бажання мого суперника. Я матиму за честь його виконати.
— Дякую тобі, Кюмо.
— Арісу… Боротися з тобою було великим задоволенням, — впевнено промовляє Ґінджі, ретельно приховуючи гіркоту в голосі. Вона неначе заполонила його всього. Важко прийняти, що це їхні останні хвилини поруч. Разом.
І Кюмі не залишається нічого іншого, окрім як навзаєм простягнути свою гарячу руку та придушити приємні почуття в тілі.
Він знає, навіщо простягає її: не лише задля поваги, але й тому що майже з самого початку гри жадав доторкнутися до Арісу. Це хотіння заполонило ту потаємну коробочку бажань, яка ховається десь глибоко всередині кожного і відкривається не так часто. Саме тому для короля це не просто дружній жест… Кюма все прекрасно розуміє. І не подає виду, лише якось сумно посміхається, міцніше стискаючи холодну долоню програвшого.
Браслети загоряються. Механічний голос сухо сповіщає, що результати оновлено. Кожен учасник гри здивовано піднімає голову на табло, поки звук із гучномовців продовжує лунати.
Команда гравців лідирує на 500 очок.
— Що? Чотирнадцять тисяч дев'ятсот п'ятдесят очок? Що це за трюк? — Ґінджі різко розтискає руки, гіпнотизуючи браслет. Всередині нього щось знову руйнується, безсердечно розвалюється та розлітається на шматки, але тепер без шансів на відновлення. Він не може зрозуміти, як це сталося. Не може осягнути, що до кінця гри хвилини дві, і перемогла не його команда. Вже ні.
— Це ніякий не трюк… — ґеймер повільно виймає ліву руку з кишені. Погляд чоловіка, який програв життя своїх друзів та своє майбутнє через коротке рукостискання, опускається на інший браслет. Він весь у крові, що досі не встигла засохнути…
— Що?.. Ти… ти ще божевільніший, ніж я думав… — Кюма запускає долоню, якою ще мить тому тримав Арісу за тремтячу руку, у волосся, і не може зрозуміти, що відчуває: полегшення чи нудоту. Рьохей дивиться на приголомшеного супротивника з жалем, проте вдіяти нічого не може. В очах плещеться біль і якесь розчарування; він бажає зараз же переграти, але не може.
— Я виграв гру завдяки своєму другові… — починає Арісу, але його перебиває Ґінджі:
— Схоже, ми остаточно програли…
— Отже, навіть такий мудрий, як ти, все ще боїться смерті… — робить висновок лідер переможців, проте він неправильно розцінив реакцію Кюми.
— Ні. Я думаю про свого друга Шитару, який уже помер. Він сказав, що якщо його смерть буде даремною, він мені покаже в потойбічному житті… І я знаю, що він говорив це серйозно. Всі мої товариші по команді розчаруються в мені. — Ґінджі піднімає голову до неба, сумно вдивляючись у безмежну блакить, ніби хоче побачити там свого загиблого товариша. Його думки крутяться навколо цієї самопожертви і в одну мить зупиняються на одній простій: можливо, померти заради когось близького — не так уже і важко. Дати небайдужій тобі людині можливість жити далі, пожертвувавши собою, подарувати шанс на інше, краще життя. Ціною свого… Він підвів усю команду, але друзі його зрозуміють. А може, вже зрозуміли. Рівно в той момент, коли він пішов від них із майже нульовим браслетом, бо так було потрібно. Він чудово знає це, але однаково звертається до Шитару, сподіваючись, що той його почує: — Пробач…
Арісу стоїть нерухомо та важко дихає. Вода навпроти них манить розміреними хвилями, шепоче щось нерозбірливе і просто готується будь-коли прийняти у свої обійми. Шум затоки тисне на двох чоловіків, але першим не витримує ґеймер. Йому потрібні відповіді, як нещодавно потрібні були Кюмі. Але їх таки не існує. Принаймні тут, зараз і за таких обставин.
— Ми всі були рівні у цій грі. І ми віддали все. Від щирого серця. Я ніколи не мав такої пристрасті ні до чого. А ти мені показав, як це…
Король треф уважно слухає, та зосередитися на чомусь одному не може.
— Кюмо, ви ж були командою до цього, так? Ти любиш своїх друзів так само сильно, як я люблю своїх. У кожній грі ти продовжував ризикувати своїм життям. Але ти перемагав і просувався далі! Ми всі робимо те саме, ми всі хочемо припинити грати. Хіба не так?.. — Рьохей робить довгі паузи між словами та намагається стабілізувати дихання, однак марно. — Схоже, навіть якщо виграти їх усі, ти все одно станеш жителем Пограниччя. Тож чи зможемо ми повернутися туди, звідки прийшли? Скажи мені правду… Ми зможемо повернутися?
Через органи чуттів до Ґінджі надходить інформація, проте він нічого з нею не робить — не бачить того, на що дивиться, не слухає того, що чує. Не реагує, коли хлопець поруч знову кличе його. Думки розлітаються, ніяка не затримується довше, ніж на секунду. Чоловік кидає погляд на Арісу, і зараз він здається ще більш привабливим: волосся коливається від вітру, очі червоні, а губи тремтять.
«Ні, це мені шкода, це я хочу плакати. Не смій, чуєш? Не плач, інакше я втрачу змогу спокійно піти…»
Королю хочеться кричати, допоки його серце ще битиметься, що життя несправедливе. Хочеться горланити на все Токіо, що ця реальність нечесна. Але він мовчки дивиться на Арісу та приймає свій програш: кричи не кричи, ніщо вже не зміниться. Та поки хлопець так відкрито дивиться на нього, Кюма може поклястися всіма відомими богами — він би повторив це. Вчепився б у холодну руку добровільно, щоби той забрав усі його очки. Щоби це допомогло йому вижити. Та Кюма не хоче навіть думати про наступні ігри, які Арісу доведеться пройти і вижити.
— Якщо так тобі підказує твоя інтуїція, то, можливо, це твоя правда, — нарешті видавлює з себе.
— Що це за відповідь?.. Ну ж бо, чувак! — Ґінджі мовчить у відповідь, тому переможець пошепки продовжує: — Отже… немає сенсу грати в усі ці ігри?
— Думаєш, ти дізнаєшся, якщо припиниш грати?
— А це ще що значить? Не думаєш, що я зможу це зробити? Я ніколи не буду таким сильним, як ти.
Трефовий король робить крок назустріч Рьохею, не втрачаючи зорового контакту з ним, таким наляканим, тендітним…
— Ти ніколи не будеш таким, як я, Арісу, і не варто цього прагнути. Ти граєш у свою власну гру. Ти — господар своєї долі, — повільно промовляє, надаючи голосу максимально спокійного та дружнього тону, хоча всередині вирує буря почуттів. Кюма думає, що дивиться на гравця ніжно, майже еротично, однак в очах напроти бачить лише сумну версію себе. Востаннє.
Час вичерпано. Гра закінчилася для команди трефового короля, оскільки вони набрали меншу кількість очок.
— Арісу… Нехай щастить.
На обличчі Ґінджі сяє щира посмішка, а тіло жадає обіймів, коли він проходить повз хлопця та зупиняється за кілька метрів позаду нього.
«Я не можу дозволити їх собі. Це надто розкішне бажання, яке породить сильніший біль»
— Я не хочу, щоб ти помирав! — викрикує лідер гравців, і, бачать адміністратори гри, співак ледве тримається, аби не розвернутися, швидко подолати відстань між ними і, забувши про все, стиснути у своїх обіймах тремтячого хлопця.
«Якби я тільки міг, я б розділив усі твої страждання між нами, забрав собі частину. Був би поруч, міцно тримав за руку і стверджував, що я тебе не покину. Я був би з тобою. Разом…»
— Коли ми вперше зустрілися, ми знали, що один із нас помре, — кожне слово дається важко, але Кюма не втрачає контроль. Заради себе. Заради неіснуючих них.
— Якби ми не зустрілися, граючи в цю гру, хто зна?
Чоловік не бачить обличчя Арісу, але не здивується, якщо той плаче. Його надірваний голос гостро царапає серце, а бездіяльність дотискає так, що він і сам дозволяє сльозі скотитися вниз.
— Ми так зблизилися лише тому, що зустрілися, граючи в гру.
— Але якби ми зустрілися десь в іншому місці, то, можливо, могли б стати друзями?.. — не заспокоюється той.
«Я хотів би, щоб ми були кимось більшим, а не друзями»
— Ми були друзями весь цей час. Арісу… Сподіваюся, ти розберешся, як жити за власними правилами. Твоє життя належить тобі, не йди чужим шляхом. Для мене було честю грати з тобою… — промовляє Кюма і відходить на самий край арени. — Отже, це кінець… Я прожив чудове життя. Я прожив його без жалю. Я знаю, що готовий померти.
«Померти за та заради нього»
Він написав безліч пісень про кохання, щасливо співав їх на великій сцені, а прожив його вперше лише зараз, за лічені хвилині до смерті…
Арісу дивиться на напружену спину, не говорячи ні слова. Ґінджі відчуває це, та не розвертається: він не хоче бачити розбитого погляду, тому що знає, що більше не здатен його витримати.
Смерть — лише закінчений етап. Музикант і так довго боровся за життя, то чому б просто не віддати його за когось важливого?.. Хвилини в цьому світі поруч із Арісу варті годинам, навіть дням жахливої реальності. Проживаючи тут кожну, він лише наближався до кінця. А тепер цей кінець настав…
Легкий бриз приємно огортає оголене тіло, що стоїть на краю, а вітер дужче тріпає волосся. Він не каже хлопцю слова прощання: це гадськи банально та нестерпно. Він просто хоче померти з останнім спогадом посмішки цього до біса дивного ґеймера, який зумів розбудити його всього. Його почуття, думки про майбутнє та правильність свого вибору.
Лазер проходить скрізь Кюму, і темрява миттю загортає чоловіка у свої обійми. Вони неприємні, надто мокрі й… такі неживі. Арісу відвертається та падає на коліна, коли вода забирає тіло короля, ховаючи від нього.
***
Знаєте, якщо з чимось і можна порівняти смерть, так це з похміллям після найгучнішої в житті гулянки. Бо як інакше пояснити, що йому настільки погано? Присутнє відчуття, наче голова зараз вибухне. Ще й цей набридливий писк тисне з усіх боків... Тут завжди так буде? На тому, тобто вже цьому світі не відпочивають?
Писк прискорюється. Кюма машинально піднімає вказівний палець, та…
Стоп. Він може ворушити пальцем?..
Повіки неначе склеїлися, і щоб відкрити очі, йому доводиться напружити ледве не все тіло. Навколо біла стеля і все той самий жахливий писк…
Він… живий?
7
3
91
Aks Muravska.
Креативний Псевдонім
28 жовт. 2022 р.
In Ігри
#Сирин #MoonChaiStory #Лев_Марія #АвіновЛев #АвіновЛевКостянтинович #Викладач_Студентка #ВізуальнаНовела #Міні #Закінчений #А #G #N #Зізнання #Записки #МунЧайСторі #МунЧай Територія університету вкрита нічною темрявою, що змушує відчувати страх. Ліхтарі час від часу блимають, чим і наганяють атмосферу. Подвір'я прикрашене іграшками, зрідка милими, але в більшості випадків жахливими. Блондинка дивиться у вікно, зіщулившись. Звуки дощу розносяться всюди, залишають за собою мокрі сліди, як і на щоках Марії. Вона беззвучно плаче, прийнявши ситуацію, змирившись із нею. Сьогодні свято, Гелловін... Все навколо прикрашене свічками, гарбузами з вирізаними обличчями та магічними штучками, але це не додає Д'яченко радості. День давить собою, а почуття вириваються з душі, хочуть розірвати кайдани, які учениця сама і створила. Серце прагне простої уваги від нього, дотиків та обіймів, якими б короткими вони не були.
— Хочу випити... — шепоче сама собі. Кімната пуста і холодна, тож ніхто не почує, не допоможе. А він нічого не знає.
Марі дістає пляшку вина з-під ліжка та обережно відкриває її. Колись Даниїл приніс декілька для особливих випадків, і ось, один вже настав. Не церемонячись, дівчина робить кілька великих ковтків залпом. Алкоголь неприємно гаряче тече через горло і потрапляє, здається, в саму душу. В грудях починає пекти, але серце миттю відмирає. Почуття спокою огортає все тіло, голова майже одразу відключається. Бажання стають гострішими, а думки плутаються одна за одною, зупиняючись на єдиній: «Муки чи зізнання?» Учениці здається, що ці слова мають однакове значення, та щось неначе штовхає її на друге.
— Спроба не катування, але катування — це і є спроба...
Хорсівка, трохи похитуючись, підходить до робочого столу і знаходить серед хаосу різних папірців для вирізання оранжевий стікер у вигляді привида, клейкий з одного боку, та навушники. Весь тиждень вчителі разом з учнями готувалися до свята і щиро чекали його, прикрашаючи все навколо. Старенька, але доволі цікава традиція, що пішла з моменту, коли універ почав працювати, тішить очі, та, на жаль, не Д'яченко.
Під'єднавши навушники до телефону, дівчина тисне на випадкову пісню, що відразу починає лунати у вухах, і продовжує пошуки ручки, аби залишити послання. Вона не знає, чи наважиться віддати стікер йому, чи втече при першій можливості, але нервово оглядає стіл на наявність хоча б якогось олівця або маркера.
«Нам залишилося трохи, зовсім чуть-чуть. Вдихнути — видихнути; видихнуть — вдихнуть...»
— Знайшла! — викрикує Марія, роблячи ще декілька ковтків червоного вина. Градус знову вдаряє в голову, а музика допомагає приготуватися. До чого саме — поки невідомо. Можливо, до позору, а можливо... Про інші варіанти вона не думає: впевнена, що це найгірший Гелловін в її житті і найжахливіші почуття, що з'їдають зсередини, наче черв'яки.
«Компроміси та страхи калічать суть. В'язко так, але сподіваюсь виринуть...»
Учениця Хорсу піднімає знайдений чорний маркер. Несподіване протверезіння збиває з пантелику, але рука тягнеться писати, писати... Про все на світі і одразу ні про що. Хочеться так багато розказати, та Д'яченко зупиняє себе.
«Навиворіт — не значить всередину; без тебе не можу заснути...»
Самотня сльоза пробігає обличчям і капає на оранжевий папірець, немов показує весь біль, коли Марі нахиляється над столом. Рука завмирає в сантиметрі від стікера. Хорсівка досі думає, що хоче написати, а разом з тим підспівує рядки з пісні.
— Як з розбігу мені каменем у грудь... Як розбилося скло, покатилася ртуть, — тихо вимовляє, роблячи паузи. Дихати важко, а серце взагалі готове вистрибнути з тіла. — Коли немає нікого і як набіжуть, — не страшись нічого, я побуду тут...
«Скоро стане прозорим цей каламут. Вдихнути— видихнути; видихнуть — вдихнуть...»
Група «Бумбокс» допомагає зібрати думки до купи. Вирішивши не паритись і кинути все напризволяще, учениця вимальовує чорні літери, що складаються в просте коротке речення, і ставить крапку. Ніяких сердечок, ніяких смайликів, лише маленька крапка, яка може залишитися між ними назавжди.
Блондинка тримає в одній руці стікер з зізнанням, а іншу стискає до болю. На внутрішній стороні долоні залишаються сліди-півмісяці, та вона не звертає на них уваги. Дивиться вперед, на двері, і, шумно видихаючи, змахуючи сльози, прямує до них.
— Вийшла. Зібралася. Шляху назад немає і не буде. Вперед, — занотовує про себе кожен крок, кожну дію, поки не доходить до його кімнати. В гуртожитку нікого не залишилося, крім неї. Навіть комендантка веселиться з іншими... Темні двері також тиснуть своєю неприступністю. Марі здається, що вся територія проти неї і хоче якомога швидше позбутися дівчини. Дихання спирає. Д'яченко смикає двері за ручку, і ті, на здивування, піддаються, впускаючи до кімнати чужу.
«Ти тільки дихай, дихай, дихай, чуєш?.. Дихай!»
Вона озирається навколо, щоб вигадати, куди почепити стікер, та зупиняється на тих самих дверях, тільки вже зсередини. Різко приклеює записку, дивиться на неї поглядом, сповненим відчаєм з надією, і йде геть, не забуваючи прикрити двері.
В університеті горить світло. Холодний вітер з дощем наганяють атмосферу, барабанять по вікнах, в яких видно силуети тих, хто святкує Гелловін. І лише листочок з написом «Пробачте мені, Леве Костянтиновичу. Але, люблячи історію та вас, я мовчки розбиваюся вщент.» намертво застиг на місці до приходу того, кому він призначений...
14
5
184
Aks Muravska.
Креативний Псевдонім
14 вер. 2022 р.
In Ігри
#Сирин #MoonChaiStory #Лев_Марія #АвіновЛев #АвіновЛевКостянтинович #Викладач_Студентка #ВізуальнаНовела #Міні #Закінчений #Б #G Тихим, повільним кроком Марія направляється на подвір'я. Руки холодні і тремтять. Дощ тільки-но припустився, небом керують блискавки, час від часу освітлюючи все навкруги, і дівчина здригається кожен раз від грому. Вона програла Дані в суперечці, тож тепер повинна провести пів години на вулиці, а не в теплому ліжку. Незабаром комендантська година, але Хорсівка знає: раптом що - її прикриє Лев Костянтинович. Він точно зрозуміє. Чоловік завжди вигороджує учнів, тому в стінах університету поміж тих, хто вчиться, багато теорій, чому так. Деякі кажуть, що він просто пам'ятає себе в підлітковому віці, інші ж стверджують, що він чуйна й доброзичлива людина, котра нікому не бажає поганого, що б не сталося. І це, можна сказати, все правда.
Марія відчуває, що він добрий, та все ж душею хоче залишитися у віці, як і сама дівчина. Лев іноді робить те, що суперечить його статусу. Думає та сподівається так, що все зовні суперечить його мужності. Відчуває так, як... Як? Ось це вже під питанням. Він відчуває емоції, наче постійно жив у світі добра, не знаючи болю, страждань... Хоча Д'яченко пам'ятає історії, які він розповідав під час нічних посиденьок з чаєм. Тоді вони й зблизилися... А ще Авінов відчуває запахи, яких не відчувають люди поблизу. Відчуває небезпеку і миттю опиняється поруч, коли це потрібно. Чуйка? Чи щось інше, про що поки що Марії не потрібно знати?..
Учениця поглядом шукає місце, де можна присісти, але бачить тільки незнайомих дівчат. Вони розмовляють про вчителів, про навчання, про те, що рік тільки почався, а їх уже навантажили домашнім завданням, і... про Лева. Підслуховувати некультурно, але лавочки в дворі розташовані десь за їхніми спинами, трохи далі... Обходити добру половину території університету не хочеться. Марія, відчуваючи енергію від думок перемоги у суперечці з Данею, прямує стежкою в їхню сторону, коли чує останню тему:
- Я вчора випадково побачила, як Лев Костянтинович з якоюсь дівчиною гуляв біля річки. Вони такі милі були! Я сфоткала, дивись... Схожі на пару, що думаєш? - шепочуть дівчата, яких Марі ніколи раніше не бачила. В грудях щось боляче стискається, ламається, і Д'яченко дуже сподівається, що просто перемерзла.
Відчувати щось до свого куратора та ще й викладача історії - неприпустимо, неправильно, неможливо... Але вона відчуває. І сама не розуміє, коли почала так реагувати на нього. Коли це сталося? Коли вона звернула в іншу сторону від думок про гарне навчання?..
Дівчина доходить до лавочки й не помічає, як гарячі сльози течуть по обличчю. Контраст між температурою солоної води з очей та мокрої через грозу шкіри надто різкий. Марі починає тремтіти з новою силою, ноги приймають відчуття вати, тому вона спішить сісти, підстеливши під себе кофту. Всередині тіла зароджується образа на Лева. Він... гуляв ще з кимось, окрім неї? Чому?..
- А чому я взагалі ревную? І чи дійсно це ревнощі? Він - мій куратор, мій викла... Мій. З ним так добре... Саме тому я не хочу його ні з ким ділити, так? Але ж... У нас нічого не вийде, - роздумує Марія, суперечачи сама собі, і важко видихає. Тепле повітря перетворюється на невеличкий пар, але й він швидко розвіюється. Хотіла б Хорсівка так само раптово зникнути зараз, аби не відчувати цього неприємного тиску в тілі. Хоч у ньому і є щось, що змушує відчувати життя, на даний момент хочеться повного спокою...
Обережно діставши телефон, щоб не намочити, Марія дивиться на годинник. 23:16, а це означає, що час вичерпано. Суперечку вона виграла, тепер Даня винен бажання. Ну а їй час повертатися до кімнати через злісну комендантку...
***
Ніч пройшла ледве не найгіршим чином: дівчина крутилася майже до самого ранку і не могла заснути. Та коли все ж вдалося задрімати, не пройшло й години, як вона прокинулася від страшного сну, де її Лев обіймає та цілує іншу.
- Ні, ну це просто знущання! - змученим голосом кричить Марія, через що отримує подушкою в обличчя.
- Ти в своєму розумі?! - Стася кривиться, затуманеним поглядом дивлячись на настінний годинник. - Я могла поспати ще хвилин п'ятнадцять!
- Вибач...
Аби хоч якось полегшити свій стан і не діставати подругу далі, Д'яченко вирішила піти в душ. Взяла чисті речі, закинула на руку і накрила їх білим рушником. Вийшла з кімнати й сонною ходою попрямувала коридорами.
Повіки майже закриті, тому дівчина не одразу розуміє, що сталося, коли упирається в чиїсь гарячі груди. Навіть через чорну водолазку надходить тепло, і учениця неохоче підіймає почервонілі очі вверх.
- Доброго ранку! Не виспалася? - Авінов лагідно посміхається, але ця посмішка зникає одразу після того, як блондинка залишає його без відповіді і йде далі. - Марі?..
Вона чує його думки. Відчуває велике нерозуміння того, що відбувається, і тривожний погляд, котрий сверлить спину. А чоловік спостерігає за Хорсівкою, поки двері в ванну кімнату не зачиняються...
Тривожність викладача історії передається й дівчині. Вона стоїть під холодним потоком води та думає про свою нікчемність і страх поговорити з ним, страх дізнатися, що та розмова про дівчину й Лева - дослівна правда, і вона у нього не одна. Душа розпадається на міріади шматочків, а клею під рукою, на жаль, немає...
Сьогодні по розкладу перша пара з ним. Як себе поводити? Лев Костянтинович точно запитає, що такого сталося, а вона не зможе дати відповідь. Бо ніколи не вимовить «Це через тебе, Леве, це ти винен».
Марі ні разу не прогулювала уроки, а потім і пари. Лише постійно вчила новий матеріал, закріплювала практикою та брала додаткові завдання. Історика стороною це не обійшло: вони іноді збиралися вдвох і читали історичні факти та книжки. Саме тому зразкова учениця хотіла вірити у взаємність симпатії між ними, чи як там називається почуття бажання бути поруч якщо не фізично, то на духовному рівні, відчувати свою потрібність і впевненість, що ти не один?..
Після душу полегшало, та не набагато. Проте думки стали менш нав'язливими, через що блондинка була вдячною прохолодній воді. Добравшись до своєї вже пустої кімнати, швидко почала одягатися. До пари декілька хвилин. Якщо сильно запізниться - без уваги Авінова точно не залишиться...
На щастя, Хорсівка дісталася до потрібного кабінету вчасно, ідеально по дзвінку. В аудиторії вже сиділо чимало студентів, що допомогло Д'яченко ненадовго загубитися серед натовпу. Вона намагалася стати ще меншою, ніж є насправді, сховатися куди подалі, провалитися під землю... Вираховувала траєкторії руху, щоб не натрапити знову на нього. І наче врахувала все, але...
Але не врахувала одного: він все відчуває.
Роздає тестове завдання, проходячи рядами, і неначе випадково торкається руки Марі, коли зупиняється поруч. Його погляд виражає німе питання, але вона мовчить. Через декілька хвилин чоловік повертається до свого столу, засікає час і бере в руки книжку. Учениця Хорсу посміхається в думках. Знає, що за історичним підручником знаходиться телефон. І виявляється права: на її мобільний приходить повідомлення від нього.
«Марі, що сталося?»
Дівчина не збирається відповідати, але в грудях щемить від наступного повідомлення:
«Я щось зробив не так? Образив тебе чимось?»
Їй хочеться вдарити себе за боягузтво, але вона тільки й робить, що продовжує дивитися в екран. Навіть не моргає. А Лев пропалює дірку в ній, до болю рідній, близькій.
Нестерпно знаходитися в одному приміщенні з людиною, до якої тебе тягне. Тягне, незважаючи на статуси, вік та інші пункти зі списку «Чому не можемо бути разом». Марія, не витримавши давлячої атмосфери, вибігає з кабінету. Начхати на викладачів, начхати на репутацію. Зараз головне дістатися до своєї кімнати і думати, думати... Аналізувати та дійти до висновку, що Лев і не цікавить її взагалі. Ніколи не цікавив. Вдовбати собі в голову це, запам'ятати, як закон Ома. І відпустити.
Кімната зустрічає блондинку самотністю та холодом. Марі проводить іронічну паралель, завалюється на ліжко та бере телефон до рук. На екрані сповіщень висвічується нове повідомлення:
«Маленька, давай поговоримо... Не ігноруй мене, будь ласка»
Від того, як він вперше її назвав, та від сенсу повідомлення, що він просить, майже благає її, хочеться плакати. Марія відкриває нотатки, починає виговорюватися їм, виливаючи емоції та почуття у вірш:
Я б хотіла розсипатись пилом,
Відлетіти кудись без душі.
Схилитись востаннє над небосхилом,
Забувши про все як мерщій.
Хотіла б і пісню співати
Під чужі гучні звуки гітар.
Щоб не було куди поспішати,
Повільно направляючись в бар.
Хотіла б кричати на всесвіт,
Але він як зáвжди не чує.
Віддавши себе всю за безцінь,
Я вперше тебе поцілую...
Дівчина витирає гарячі доріжки від сліз на щоках і давить бажання відправити йому текст. Накриває себе ковдрою та швидко засинає, аби не зробити те, про що потім буде сильно шкодувати.
Прокидається вже пізно вночі. Стася мирно спить навпроти, а в скло шумно барабанить дощ, ніби закликає подивитися у вікно. Д'яченко кориться цьому пориву і підходить до дверей поруч, відкриваючи їх. Впускає свіже повітря, просочене озоном, і потроху розслабляється. Виходить на відкритий балкон, дивиться спочатку на небо, потім на горизонт і нарешті помічає людину знизу, що сидить на темному маленькому пледі. Повністю забуває про зливу, мокре волосся та одяг. Обіцяє собі, що якщо то Лев, - вона знайде сили поговорити, переборе свій страх.
На жаль чи на щастя, людина в чорному дійсно виявляється Авіновим. Чоловік обережно спостерігає за дівчиною, щоб не погіршити ситуацію, хоча й не знає, в чому причина ігнорування.
- Що ти тут робиш? - тихо запитує Марія. Голос тремтить, як і тіло, але він чудово її чує. Відчуває.
- Ти боїшся грози, - Лев не ворушиться. І навіть йому не зовсім відомо, що викликає таку реакцію на дівчину. В свою адекватність історик вже мало вірить... А Д'яченко з нерозумінням та надією відводить погляд.
- Ти прийшов сюди, тому що я боюся грози? - Здивуванню Хорсівки немає меж. Він запам'ятав це, коли вони пили гарячий чай після важкого понеділка? Він дійсно це зробив? Прийшов сюди, сидить майже поруч і мокне? Тільки заради неї?..
Авінов мовчить декілька секунд, відводячи погляд, хмурячись. Потім знову дивиться в очі дівчини і просто відповідає:
- Так, - тиша. Прокручує в голові варіанти, як правильніше й краще пояснити... З болісним виразом обличчя зупиняється думками на правді і все ж вирішує договорити: - Ти не хочеш зі мною говорити, а я не знаю, чому ти мене уникаєш. Але я подумав, що просто посиджу тут, перед твоїм вікном, і тобі буде не так страшно. Ти будеш не одна.
Чоловік нервово видихає та поправляє мокре розпатлане волосся. В душі стає легше від прямого зізнання Марі, що вона йому небайдужа і потрібна, що він ладен заради неї ледве не на все, але в серці важчає від усвідомлення почуттів.
Д'яченко не знає, як реагувати на зізнання. Беззвучно плаче, коли всередині щось знову обривається. Думає, що хоче і може зробити. Придумує божевільну ідею, але розум підказує: «Ти правда ненормальна, якщо це зробиш».
І вона робить - зістрибує в одній тільки футболці та спортивних штанах з другого поверху на слизьку траву. Від ганьби у вигляді поцілунку з багнюкою дівчину рятують сильні чоловічі руки, котрі притягують крихітних розмірів тіло до себе. Викладач ніжно та міцно обіймає Хорсівку, неначе боїться, що вона - лише звичний сон, плід його фантазії, який розвіється, тільки-но Лев її відпустить.
- Ти ненормальна... - шепоче, а від його хриплого голосу Марія готова розтанути. По шкірі бігають мурашки. Він знає це, відчуває. Та й сам насолоджується реакцією її тіла.
А їй таке казали не один раз. Останній був менше хвилини тому, в її ж голові.
- А ти вовкулака.
- Що?.. - На його обличчі застиг шок. Авінов опускає руки та відходить від дівчини на крок, але вона повертає їх назад, зменшуючи відстань між тілами. Пригортається до його грудей, залишає одну руку в області серця, відчуваючи прискорене серцебиття, а іншою охоплює чоловічу талію. Так тепліше.
- Ти вовкулака, кажу. Відчуваєш все надто гостро. Але... Скажи, що у тебе з іншими?..
- В сенсі? - Дійсно не розуміє. Її не хвилює жорстока правда?.. Він очікував на істерику, сварку чи купу обра́з в його сторону, а вона лише... Запитує про когось іншого?
Викладач історії не рухається. Душа бажає обійняти Марі у відповідь, та жах повністю скував тіло.
- Я почула розмову двох дівчат... Вони говорили про тебе і ще якусь дівчину. Що ви гуляли разом, вам було весело. Ну я й подумала...
Лев Костянтинович тихо сміється, згрібаючи в свої обійми наскрізь мокру ученицю.
- Чим тільки думала? Так легко одяглась, захворіє ж! - розмірковує, але мовчить. Його тіло гаряче, а руки тремтять, видають з головою. Від чого саме - сказати важко, але обом дуже хочеться вірити, що від близькості та ніжної хвилі почуттів.
- То давня колега, заїжджала по справах в університет. Говорили, як у кого склалася кар'єра... - І Лев, і Марія насміхаються з безглуздої ситуації. Д'яченко розуміє всю дурість, засуджує себе за те, що не поговорила з ним із самого початку, що дійсно повела себе як маленька. - Пішли, бо замерзн...
Хорсівка не дає договорити: невміло цілує чоловіка в губи. Він не відсторонюється, навпаки... З великим бажанням, ніби чекав на їхній поцілунок все своє життя, несильно кусає її за губу. Дівчина хоче підсунутися ближче, але вже нíкуди: вони стоять недозволено близько, обережно пестячи один одного. Історик, ледве торкаючись, проводить подушечками пальців правої руки по щоці дівчини, а лівою тримає за талію. Марі запускає руку в м'яке чуже волосся, грається зі світлими локонами, в яких відбиваються яскраві промені Місяця. Все навколо стало неважливим: ні світло у вікнах, ні комендантська година, ні засудження суспільства. Існують тільки вони. Такі відверті та лагідні, палаючі від відчуттів.
- Я завжди поруч, маленька, - перемагаючи небажання відриватися від дівочих холодних губ, на видиху шепоче Лев. Його дихання збите, в очах миготять іскри, але він тримає себе, не дозволяє перейти за межі дозволеного.
- Я знаю... - студентка милується своїм викладачем та зачіпає великим пальцем його нижню губу, яку він одразу прикушує. - І я теж завжди поруч.
Цього разу вже Авінов тягнеться за поцілунком. І якщо минулий був ніжним, невпевненим з її боку та легким, цей - більш пристрасний, гарячий та поглиблений. Язики переплітаються разом з думками, душами й тілами. Пара, до ниточки промокла, не звертає уваги на погоду, що знову погіршилася. Всі страхи відійшли кудись на задній план.
Природа мовчить. А пара так і стоїть, тремтячи від довгоочікуваного поцілунку...
11
2
280
Aks Muravska.
Креативний Псевдонім
28 лип. 2022 р.
In Реалізм
#Війна #Кохання #Життя #Любов #Біль #Страх #Майбутнє #Воля #Минуле #Сила #Армія #Україна #ангст #СмертьБлизьких #Міні #G #Б #драма #конкурс Насправді... Життя вже й не таке погане. Мабуть. Принаймні якщо ти спокійно прокинувся вранці, навіть якщо спав усього декілька годин, уві сні забуваючи про жахіття та страхи. Вони пожирають тебе зсередини, паралізують, але ти повинен знайти сили рухатись далі. Не тільки для себе. В твоїх руках країна, чужі життя, які повинні були скластися інакше. Все повинно було бути по-іншому... Діти повинні були гратися на майданчиках, підлітки веселитися на повну, а дорослі... Дорослі мали зберігати своїх рідних, вести їх за собою у краще майбутнє. Та хіба може бути так просто?..
«Збирайся, війна почалася. У тебе година», — я знову і знову згадую цю фразу. Тоді, 24 лютого, я тільки-но повернувся додому. До рідних людей, які проводжали мене зі сльозами на очах вже в котрий раз. Це боляче, але я повинен триматися, повинен захищати тих, хто мені небайдужий, хто просто народився і виріс в Україні, бо... Бо так сталося.
«Все в наших руках. Все залежить від нас», — в голові з того самого ранку, однак... Це брехня. Від нас мало що залежить, а життя не завжди на нашому боці.
Мої руки в крові. Я намагаюся відмити її різними способами, але не можу. Я бачу її постійно, де би не був. Дивлюся на себе у дзеркало та не впізнаю — на мене у відповідь дивиться хлопець, що ще кілька місяців тому виглядав молодшим років на вісім. Чорне волосся розпатлане, помітні мішки під очима, новий шрам на губі... Не таким я себе пам'ятаю і не таким пам'ятають мене. Та нічого не вдієш. Потрібно просто звикнути, що я вже не той двадцятирічний Дені, якого всі любили та поважали. Я — інша людина, з іншими думками, поглядом та характером.
— Даніель, нам потрібна твоя допомога, — Не чую, що до мене хтось говорить. Я й досі гіпнотизую поглядом свої руки. — Демиденко, ти мене чуєш взагалі? — Нарешті повертаю голову на звук. Марта. Дівчина з медичною освітою, що допомагає нашим.
— Так, дякую, — Намагаюся посміхнутись, але не виходить: я не звик брехати.
На щастя, вона розвертається та виходить із вбиральні, не задаючи ніяких питань, хоча по її обличчю можна зрозуміти, що вона помітила, в якому я стані. Вмивши лице холодною водою ще раз, я поспішаю на вулицю до поранених. *** Два постріли. Короткі, швидкі. Настільки, що я не розумію, що знову відбувається. Мертва тиша. Серце пропускає стільки ж ударів, а потім починає прискорено битися. Думок більше немає. В голові порожньо. Я повільно сповзаю на землю. Холод не допомагає, навпаки. Я зіщулююсь. Невже знову когось... Ні, ні. Не хочу про це думати. Ми живемо, щоб любити, і любимо, щоб жити. То чому зараз не можна любити? Чому у нас забирають найважливіше? Життя. Любов. Це не для мене... Я полюбляю гуляти вночі, а більшість людей в цей час вже спить. Комендантська година не дозволяє насолоджуватися темнотою. Війна не дозволяє. Небезпечність, що чекає на кожного... Вона всюди. Вона забирає можливість жити спокійно. Як ти хочеш, по-своєму. Це не для мене, хоча я обожнюю адреналін, швидкість, почуття страху та вільного падіння, поки люди зараз у страшних снах бачать всі події. Бачать у снах та наяву. Я теж бачу, і мене вже нудить від цього. Я не можу тримати себе в руках, доки гинуть наші люди. Війна не для мене. Я не для такого життя. Чи це життя не для мене?.. Згадую свого товариша, який загинув. Він тримався до останнього, але організм не витримав тяжкого поранення. Він щиро посміхався і говорив, що буде жити вічно, принаймні в серцях. Жартував, що має в запасі багато життів. І, мабуть, так і було. З чотирнадцятого року він відважно воював, отримував травми, та не здавався. Він був монстром. Монстром, що жив на зло ворогам. Та цього разу йому просто не пощастило. Можливо, мені варто повчитися в нього?.. Однак я не можу, я не такий. Я не відчуваю задоволення від стрільби, як він. Не відчуваю того азарту від вбивств, не відчуваю й такої вдачі на своєму боці. А він постійно відчував. Я не боягуз. Хоча, може, в якійсь мірі і він. Я вбиваю. Я теж монстр. У мене є сенс життя, але... Якби я тільки міг зупинити смерть в країні, я б зупинив. Зупинив би, навіть якщо довелося б пожертвувати собою. В пам'яті вкотре з'являється матір товариша. Мені погано від її погляду всередині мене, який я уявляю щоразу, коли починаю про нього думати. Це мучить мене, не дає спати. Вона не може забрати його. Свою єдину дитину, котра боронила Україну заради нашого спільного майбутнього, заради своїх і чужих ще ненароджених дітей, заради сім'ї та самого себе. Правда, заради себе в останню чергу. Ми знали, на що йшли. Ми всі будемо битися до кінця. А я буду битися ще й за вбитого друга, який, я впевнений, поруч зі мною. Я це знаю. Я відчуваю. Мабуть, це єдина гарна думка, яку я в прямому сенсі відчуваю. Серце не хоче приходити в норму. Я тяжко дихаю, але в голові крутиться лише одне питання: «Всі наші живі?» *** Цього разу серце пропускає більше ударів. Десь всередині знову нудить, і я не можу прийти в норму. Запах смерті та крові літає в повітрі, не дає зробити вдих, освіжити розум. Я знімаю з себе такий ненависний, давно залитий кров'ю камуфляж, залишаючись в нижній білизні. Мене відпустили додому на два дні, та совість благає залишитись, кричить, що це неправильно, хоча якась частина душі розуміє — мої близькі теж хвилюються, сумують і хочуть якнайшвидше побачити свого Даніеля. Живого.
Я скидаю останній елемент одягу і ступаю під холодний душ. Вода стікає по тілу, на якому вмить з'являються «мурахи». Нарешті вдихаю на повні груди. Тіло пронизує біль та втома, але розслабитися мені все ж вдається. Я втратив лічильник часу. Скільки я так вже стою? П'ять хвилин? Десять? Чи набагато більше?
Хочеться лягти і нічого не робити, не відчувати... Просто повернутися в свій рідний Харків, загубитися серед різноманітних людей в центрі, які поспішають хто куди, серед цього швидкоплинного часу... Але реальність штовхає обличчям в багнюку, щоразу нагадуючи про свою жорстокість.
Я закриваю кран і прислуховуюсь до звуків. Десь близько чути вибухи, які, я впевнений, цього разу заберуть ще більше людей на той світ. А він є? Чи тільки густа темрява, що окутує з ніг до голови, та нездатність навіть поворухнутися?
Я не знаю... Тому, намагаючись відкинути настирливі думки на задній план, обережно витираю сухим рушником міцне тіло. Нові шрами, синці, свіжі рани... Все нагадує про пекло, в якому я знаходжуся, та зараз не час на цьому зациклюватися. Беру чисті штани, які вкинув про всяк випадок в рюкзак ще 24 лютого, і надягаю на себе.
— Так, Дені, ти значно змінився... Ще трошки і не влізеш, — шепочу сам собі, жартуючи, і поправляю кишені. В одній із них нащупую щось м'яке, незрозуміле, і витягую, аби роздивитися.
В моїй руці знаходиться чорна маска — найперша, та, яку я натягнув на обличчя під час початку карантину в двадцятому році. Перед очима пливе, і я намагаюся сфокусувати погляд на чомусь одному. В голові рій спогадів, що крутяться по черзі, вибудовуючи такий собі фільм, і мене навідує одна й та сама думка:
— То був лише початок...
— Дені! — Лаела сміється, радісно підбігає до мене ззаду та закриває очі своїми руками. — Вгадай хто!
Я посміхаюся. Надто давно не бачив цього кучерявого волосся, не чув голосу, який так нагадує мурчання кота, не відчував її поруч...
— Я сумував, — щиро кажу, і дівчина не приховує щастя. В її сірих очах з'являються сльози, які тут же котяться по щоках. — Не плач, ну ти чого? Я вже тут.
— Я тебе більше нікуди не відпущу....
— І не треба, — Я лагідно цілую її в краєчок губ і притискаю до себе. Невже це насправді відбувається?.. Це не сон? — Пробач, що раніше не зміг приїхати... Карантин, сама розумієш. Всі на нервах, прийшов наказ зібрати купу якихось документів, та ще й вимоги...
— Так, я розумію... — Лаела обвиває мою талію своїми мініатюрними руками. — Я рада, що ми знову разом. Фізично.
Сміюсь, бо прекрасно знаю, що вона має на увазі. Ми можемо бути за тисячі кілометрів один від одного, але душі наші десь там, далеко вгорі чи навпаки, під землею, завжди разом. Запускаю одну руку в її пишне волосся, а іншою глажу по спині, немов утішаючи. Відчуваю, як приємне тепло розливається по всьому тілу. Трошки відсторонююсь і цілую дівчину в губи, ставлячи галочку в невидимому списку останніх бажань.
Мене знову накриває новою хвилею болю. Лаела... Померла на початку війни, але ще й досі в моїй, тій самій душі шкребуться злісні демони, змушуючи замислюватися над помстою, мотивуючи не здаватися.
Сильно стискаю маску в руці. Щось всередині мене швидко перемикається, і я забуваю про відпустку. Надягаю чистий одяг, що залишився, забираю всі свої речі і прямую до виходу. Логотип, що красується на чорній тканині, змінює форму від того, як мої пальці міцно стискаються, тож я, схаменувшись, нарешті повертаю її на місце, де знайшов.
Коли я опиняюся на вулиці, в обличчя різко дме вітер, а сонце ховається за хмари, підмітає за собою сліди, забирає останні докази свого існування. І я, глянувши на сіре, на жаль, таке брудне життя, беру автомат в руки та прямую куди очі дивляться.
У мене був вибір, і я ні краплі не шкодую, що зробив остаточний, правильний, як на мене. Нехай буде боляче, але моя совість залишиться спокійною. Нехай мої близькі будуть кричати, оплакуючи, можливо, моє тоді вже мертве тіло, але у вільній країні. Нехай діти, у яких майже забрали дитинство, будуть радіти новому, щасливому життю. Це буде мій подарунок. Мій, Лаели та ще тисяч людей, які загинули під час війни.
А я буду битися до останнього подиху і сподіватимусь, що я все ж таки виживу, побачу квітучу Україну...і що мій вибір був зроблений не дарма.
1
2
37
bottom of page